اموال خانه با اکسس Microsoft Acces بیمه

۴ بازديد

برای دانلود سریع فایل کافیست روی دکمه‌ی پایین کلیک کنید

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( اموال خانه با اکسس Microsoft Acces بیمه )



 · • • • • • • • °° • اموال خانه با اکسس بیمه اموال خانه با اکسس بیمه › سیستم مدیریت اموال خانه با اکسس الگوی پایگاه › › سیستممدیریتسیستم مدیریت اموال خانه با اکسس الگوی پایگاه › › سیستممدیریت · این یک سیستم مدیریت اموال خانه با اکسس است که به کاربران امکان میدهد پایگاه داده موجودی خانه را برای ردیابی اقلام و اشیای با ارزش خانگی خود ایجاد کنند آموزش اکسس آموزش برنامه اکسس آموزش اکسس آموزش برنامه اکسس آموزش اکسس آموزش برنامه اکسس آموزش اکسس آموزش برنامه اکسس آموزش اکسس آموزش برنامه اکسس آموزش اکسس آموزش برنامه اکسس قسمت اول آموزش اکسس ایجاد جدول در اکسس قسمت اول آموزش اکسس ایجاد جدول در اکسس قسمت اول آموزش اکسس ایجاد جدول در اکسس آموزش اکسس به زبان ساده رایگان و کامل فرادرس آموزش اکسس به زبان ساده رایگان و کامل فرادرس › آموزشاکسسرایگانآموزش اکسس — به زبان ساده رایگان و کامل – فرادرس › آموزشاکسسرایگان آموزش اکسس محیط کاری اکسس ایجاد جدول در اکسس ایجاد فرم‌ و نمایش اطلاعات جدول در اکسس ایجاد پرس و جو در اکسس ایجاد گزارش در اکسس مزایای استفاده از پایگاه داده اکسس معایب استفاده از پایگاه داده اکسس خلاصه و جمع‌بندی اکسس یک «بانک اطلاعاتی» یا به زبان امروزی یک »پایگاه داده» است مهمترین وظایف اصلی یک بانک اطلاعاتی، ذخیره و بازیابی اطلاعات و مدیریت عملیات مربوط ثبت و نگهداری اطلاعات است بانک‌های اطلاعاتی یا پایگاه داده، اطلاعات را به شکل ساخت‌یافته‌ای نگهداری کرده، در صورت نیاز آن‌ها را بازیابی می‌کنند کاربردهای زیادی برای پس از اجرای اکسس محیط اولیه نرم‌افزار ظاهر می‌شود با توجه به اینکه از نسخه ۲۰۱۶ اکسس در این مطلب استفاده کرده‌ایم، شکل ظاهری هنگام باز کردن این نرم‌افزار به صورت زیر خواهد بود در گام اول لازم است که یک پرونده بانک اطلاعاتی ایجاد کنیم در پنجره‌ای که در شکل زیر می‌بینید با انتخاب گزینه این کار صورت گرفته و کافی است نام و محل آن فایل بعد از ایجاد بانک اطلاعاتی جدید مطابق با آموزش اکسس در بالا، پنجره فعال می‌شود در واقع تمام اجزای یک بانک اطلاعاتی در این پنجره مشاهده می‌شوند در اشیا مختلفی وجود دارد که هر کدام وظیفه خاصی دارند اولین و مهم‌ترین بخش یک بانک اطلاعاتی، جدول یا جدول‌های آن هستند جدول‌ها، محل ذخیره اطلاعات و داده‌ها در پایگاه داده محسوب همانطور که در قسمت قبل دیدیم برای ورود و نمایش اطلاعات، می‌توان جدول را در حالت قرار داد و اطلاعات را در جدول وارد کرد ولی این روش برای ورود و نمایش اطلاعات معمول نیست زیرا کاربر در این حالت، نمی‌تواند شکل و سبک نمایش اطلاعات را به طور دلخواه تغییر دهد و همواره با یک ساختار جدولی مواجه است نرم‌افزار برای ورود و نمای در قسمت‌های قبل روش‌های ذخیره اطلاعات را آموختیم، حال و در این بخش می‌خواهیم اطلاعات ذخیره شد را براساس نیاز خود بازیابی کنیم فرض کنید از یک جدول می‌خواهید رکوردهایی را انتخاب کنید که ویژگی خاصی دارند برای مثال در جدول اطلاعات کارمندان یک سازمان می‌خواهید افرادی را پیدا کنید که ویژگی خاصی دارند اگر بخواهیم از یک یا چند جدول رکوردهایی را انتخاب ک همانطور که در بخش‌های قبلی گفته شد می‌توانیم از طریق فرم‌ها عمل ورود و نمایش اطلاعات را انجام دهیم یعنی کاربر می‌تواند از طریق فرم‌ها اطلاعات را مشاهده کند و داده‌های جدید را اضافه یا داده‌های قبلی را ویرایش کند حال در این بخش به موضوع گزارشات خواهیم پرداخت اگر بخواهیم کاربر فقط اطلاعات را مشاهده و چاپ کند باید از شئی دیگری به نام گزارش در اینجا، جوانب مثبت و مزایای حاصل از به کارگیری نرم‌افزار اکسس را مرور می‌کنیم دسترسی یک سیستم مدیریت پایگاه داده کاملاً کاربردی و رابطه‌ای را در عرض چند دقیقه ارائه می‌دهد وارد کردن داده‌ها از چندین منبع مختلف به درون اکسس به سادگی و راحتی صورت می‌گیرد محیط اکسس را می‌توانید به راحتی مطابق نیازهایتان شخصی‌سازی و تنظیم کنید اکسس با مانند بسیاری از نرم‌افزارها، اکسس نیز دارای نقاط ضعف و کمبودهایی است که البته نسخه به نسخه،‌ کمتر شده و امکانش رو به توسعه است در زیر فهرستی از معایب اکسس را مرور می‌کنیم اکسس به عنوان یک پایگاه داده برای بخش‌های تجاری کوچک و متوسط مفید است اما نمی‌توان کارایی مناسب را برای سازمانهای بزرگ داشته باشد استحکام کمتری نسبت به با سیستم‌های دیگر در این نوشتار، به عنوان یک مقدمه برای یادگیری و آموزش اکسس نحوه کار برای ایجاد جدول، پرس و جو و تهیه فرم و گزارش‌های را فرا گرفتیم هر چند که کارهای زیادی با پایگاه داده اکسس می‌توان انجام داد ولی در این متن آموزش اکسس براساس یک مثال ساده برای ثبت اطلاعات دفترچه تلفن و ایجاد فرم و گزارش‌ پیش رفتیم و بانک اطلاعاتی را ایجاد و به کار بردیم البته قابل آموزش کاربردی مایکروسافت اکسس قسمت اول › آموزش کاربردی مایکروسافت اکسس قسمت اول › در این ویدیو به معرفی امکانات اولیه و ظاهری نرم افزار آفیس اکسس پرداختم مرتضی عسگری کاملترین آموزش اکسس رایگان بصورت گام به گام › › کاملترین آموزش اکسس رایگان بصورت گام به گام › › آشنایی و مفاهیم مقدماتی آشنایی با اصطلاحات در اکسس آشنایی با انواع داده ها در شناخت اجزای یک بانک اطلاعاتی آموزش کار با جداول در روشهای ایجاد جدول جدید در بانک اطلاعاتی آموزش و راهنمای کامل کار با نرمافزار اکسس کار و کسب آموزش و راهنمای کامل کار با نرمافزار اکسس کار و کسب › آموزش و راهنمای کامل کار با نرم‌افزار اکسس کار و کسب › نرم افزار اکسس یک سیستم مدیریت پایگاه داده است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه میشود این نرم افزار از موتور پایگاه داده استفاده میکند و به عنوان بخشی از مجموعه برنامه آموزش اکسس به همراه پروژه متوسط لیموناد › › آموزش اکسس به همراه پروژه متوسط لیموناد › › آنچه در دوره آموزش اکسس به همراه پروژه خواهید آموخت معرفی نرم افزار و آشنایی با محیط نرم افزار نحوه ایجاد یک دیتابیس در و ایجاد جدول در و تنظیمات جدول ’ مدیریت اقساط بیمه اکسس به همراه پروژه اکسس › مدیریت اقساط بیمه اکسس به همراه پروژه اکسس › خانه اکسس فایل متن باز صدور دفترچه اقسط و بیمه نامه توسط اکسس در ارتباط با اقساط بیمه اکسس چند وقت پیش نرم افزاری رو برای یادآوری موعد پرداخت اقساط و همچنین صدور بیمه نامه به صورت اقساطی توسط

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

 

دانلود مستقیم و سریع

 

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( اموال خانه با اکسس Microsoft Acces بیمه )

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد