برای دانلود سریع فایل کافیست روی دکمهی پایین کلیک کنید
برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( بازی روبیک سه بعدی با javascript )
· • • • • • • • °°• بازی روبیک سه بعدی با بازی روبیک سه بعدی با امروز در این پست برای شما کاربران عزیز وبسایت فایل سحرآمیز یک اسکریپت روبیک مکعب در بصورت را آماده دانلود قرار داده ایم › › دانلود اسکریپت روبیک مکعب در بصورت آموزش حل روبیک در تصویری، عملی و به زبان ساده › آموزشحلروبیکآموزش حل روبیک در تصویری، عملی و به زبان ساده › آموزشحلروبیک حل روبیک ۳ در ۳ با موبایل تا اینجا نحوه حل روبیک ۳ در ۳ را به خوبی با استفاده از مجله فرادرس یاد گرفتهایم آموزش حل روبیک در تصویری، عملی و به زبان ساده بازی روبیک سه بعدی با بازی روبیک سه بعدی با بازی روبیک سه بعدی با بازی روبیک سه بعدی با بازی روبیک سه بعدی با بازی روبیک سه بعدی با بازی روبیک سه بعدی با بازی روبیک سه بعدی با بازی روبیک سه بعدی با بازی روبیک سه بعدی با بازی روبیک سه بعدی با بازی روبیک سه بعدی با بازی روبیک سه بعدی با بازی روبیک سه بعدی با بازی روبیک سه بعدی با پروژه سه بعدی الهام بخش وب که با و ساخته › › پروژه سه بعدی الهام بخش وب که با و ساخته › › پروژه سه بعدی الهام بخش وب که با و ساخته شده اند وب، راه طولانی را از اینترنت تا کنون طی کرده است وب سایت ها امروزه تماما واکنش گرا شده اند و بر روی دستگاه های لمسی در دسترس هستند ساخت بازی با جاوا اسکریپت مکتوبمجله علمی آموزشی مکتبخونه › › ساخت بازی با جاوا اسکریپت مکتوبمجله علمی آموزشی مکتبخونه › › ساخت بوم ساخت مار حرکت خودکار مار استفاده از کلیدهای جهت دار برای به تغییر جهت مار اکنون میتوانیم بوم یا صفحه بازی خود را برای حرکت مار ایجاد کنیم لازم به ذکر است که باید از سایت ابتدا عنصر بوم را دریافت کنیم بعد از ساخت بوم، باید زمینه ۲ را ایجاد کنیم ۲ همان فضای دو بعدی است که باید ایجاد شود بعد از انجام این کارها باید مستطیلی سفید به ابعاد ۴۰۰ با حاشیه سیاه رنگ ایجاد کنیم که از تمامی بطنها حالا، برای مار ما باید با نشان دادن مار به عنوان یک آرایه از مختصات، محل اولیه مار خود را بر روی بوم مشخص کنیم برای ایجاد یک مار افقی در وسط بوم در ابعاد ۲۰۰، مختصات هر یک از اعضای بدن مار را لیست میکنیم اعداد و تعداد مختصات بدن مار برابر با طول مار خواهد بود بدین شکل نکته مختصات برای همه قسمتها همیشه ۲۰۰ است مختصات همیشه کاهشی در اینجا ما بوم و مار خود را داریم، اما نیاز داریم که مار به صورت خودکار حرکت کند تا بتواند تمامی محیط اطراف خود را بگردد حال بیاید یاد بگیریم چگونه مار را به حرکت دربیاوریم اگر بخواهیم مار به صورت افقی حرکت کند و به سمت راست برود باید مختصات هر قسمت از مار را ۱۰ پیکسل افزایش دهیم به این شکل برای اینکه مار به سمت چپ حرکت کرد باید حالا ما یک مار در حال حرکت داریم که براساس حرکت پیش فرض حرکت میکند وظیفهی بعدی که ما داریم این است که به مار جهت دهیم برای تغییر جهت دادن مار بیایید عملکرد را تغییر دهیم با این کار بررسی میشود که کلید فشرده شده با یکی از کلیدهای جهت دار مطابقت دارد یا خیر اگر این کار انجام شد سرعت عمودی و افقی مار را تغییر خواهیم داد به عملک حل روبیک ۳ در ۳ ساده ترین و سریع ترین آموزش با الگوریتم › حل روبیک ۳ در ۳ ساده ترین و سریع ترین آموزش با الگوریتم › · سلام دوستان امروز نحوه ی حل مکعب روبیک سه در سه رو بهتون آموزش میدم مکعب روبیک یه بازی فرهاد تکنیک
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید
دانلود مستقیم و سریع