ذخیره در جاوا اسکریپت

۹ بازديد

برای دانلود سریع فایل کافیست روی دکمه‌ی پایین کلیک کنید

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( ذخیره در جاوا اسکریپت )



· • • • • • • • °°• ذخیره در جاوا اسکریپت  ذخیره در جاوا اسکریپت لوکال استوریج برای ذخیره اطلاعات با جاوااسکریپت بهتره با قابلیت لوکال استوریج و امکانات اون آشنا باشید، پس اگر میخواید این تکنولوژی جاوا اسکریپت را بشناسید تا انتهای مقاله همراهمون باشین ذخیره اطلاعات با جاوااسکریپت ذخیره سازی محلی یا در جاوا اسکریپت ذخیره اطلاعات با جاوااسکریپت در جاوا اسکریپت را ذخیره سازی سمت کلاینت در جاوا اسکریپت — راهنمای جاوا اسکریپت › ذخیره سازی سمت کلاینت در جاوا اسکریپت — راهنمای جاوا اسکریپت › این نوع ذخیره‌سازی شامل های جاوا اسکریپت است که امکان ذخیره‌سازی داده‌ها روی کلاینت یعنی دستگاه کاربر را می‌دهد و سپس در مواقع نیاز آن‌ها را بازیابی می‌کند آبجکت ها در جاوا اسکریپت – بررسی کامل کاربرد آبجکت ها › › آبجکت ها در جاوا اسکریپت – بررسی کامل کاربرد آبجکت ها › › · مفهوم آبجکت ها در جاوا اسکریپت چیست ؟ در این مقاله راجب ابجکت های جاوا اسکریپت و جزییات ان بیشتر برای شما شرح خواهیم داد و مواردی ازین دست را برای شما خواهیم گفت کار با در جاوا اسکریپت — راهنمای کاربردی – فرادرس مجله‌ › کار با در جاوا اسکریپت — راهنمای کاربردی – فرادرس مجله‌ › پیش‌نیازها چیست؟ ساختار آرایه‌های نکات دیگر مثال کاربردی به دست آوردن ایجاد کارت‌های اطلاعاتی تبدیل بین اشیا و متن جمع‌بندی سواد مقدماتی رایانه درک پایه از و آشنایی با مبانی جاوا اسکریپت و شیءگرایی در جاوا اسکریپت یک قالب مبتنی بر متن است که از ساختار شیء جاوا اسکریپت پیروی می‌کند و از سوی «داگلاس کراکفورد» ترویج یافته است علیرغم این که این قالب کاملاً شبیه به ساختار لفظی شیء جاوا اسکریپت است، اما می‌تواند مستقل از جاوا اسکریپت نیز استفاده شود بسیاری از محیط‌های برنامه‌نویسی امکان خواندن تجزیه و تولید را می‌دهد در قالب همان طور که پیش‌تر توضیح دادیم، رشته‌ای است که قالب آن تا حدود زیادی شبیه به قالب لفظی شیء جاوا اسکریپت است شما می‌توانید برخی انواع داده ابتدایی مانند رشته، اعداد، آرایه‌ها، مقادیر بولی، و دیگر شیءهای لفظی را که در شیء جاوا اسکریپت وجود دارند، درون قرار دهید بدین ترتیب امکان ساخت یک سلسله‌مراتب داده مانند زیر وجود دارد اگر این شیء را در بخش قبل اشاره کردیم که متن اصولاً شباهت به شیء جاوا اسکریپت دارد و این بیان تا حدود زیادی صحیح است دلیل این که می‌گوییم تا «حدود زیادی» این است که یک آرایه نیز در واقع یک معتبر محسوب می‌شود برای نمونه به کد زیر توجه کنید کد فوق یک کاملاً معتبر است کافی است با آغاز از یک اندیس آرایه به آیتم‌های آن دسترسی داشته باشید برای نمونه قطعاً یک قالب داده است، چون شامل داده است و هیچ متدی ندارد نیازمند گیومه‌های جفتی پیرامون نام رشته‌ها و مشخصه‌ها است و گیومه‌های تکی ‘ ‘ معتبر نیستند حتی یک کاما یا دونقطه منفرد نیز می‌تواند باعث نامعتبر شدن کل یک فایل شود و آن را از کار بیندازید هنگامی که می‌خواهید از هر نوع داده‌ای استفاده کنید، ابتدا باید آن را اعتبار سنجی کنید با این می‌تواند در عمل از هر نوع داده‌ای که برای قرار گرفتن درون معتبر است، ایجاد شود و محدود به شیء یا آرایه نیست بنابراین برای مثال، یک رشته یا عدد منفرد نیز می‌تواند یک شیء معتبر باشد بدین ترتیب مثالی را بررسی می‌کنیم که شیوه بهره‌برداری از داده‌های روی یک وب‌سایت را به ما نشان می‌دهد در ابتدا کد زیر را کپی کرده و در فایلی با نام روی سیستم خود ذخیره کنید همچنین کد زیر را کپی کرده و در فایلی با نام در کنار فایل فوق روی سیستم خود ذخیره کنید فایل دوم شامل ساده‌ای برای شبکه‌بندی صفحه ما است و ف برای به دست باید از یک به نام که غالباً نامیده می‌شود استفاده کنیم این یک شیء کاملاً مفید جاوا اسکریپت است که به ما امکان می‌دهد درخواست‌های شبکه برای بازیابی منابع مانند تصاویر، متن، و حتی قطعه کدهای را از طریق جاوا اسکریپت از سرور داشته باشیم این بدان معنی است که می‌توانیم بخش‌های کوچکی از محتوا را بدون ن در ادامه تابع زیر را به انتهای کد خود اضافه می‌کنیم که کارت‌های ابرقهرمان‌ها را ایجاد کرده و نمایش می‌دهد در ابتدای این قطعه کد، مشخصه شیء جاوا اسکریپت را در یک متغیر جدید ذخیره می‌کنیم این آرایه شامل چند شیء است که محتوای اطلاعاتی در مورد هر قهرمان است سپس یک حلقه می‌سازیم که روی همه اشیای آرایه می‌چرخد در مورد هر شیء موارد زیر را مثال فوق بر حسب دسترسی به شیء جاوا اسکریپت ساده است، زیرا درخواست را طوری تنظیم کرده‌ایم که با دستور زیر پاسخ را مستقیماً به شیء جاوا اسکریپت تبدیل کند اما برخی اوقات چندان خوش‌شانس نیستیم، در برخی موارد یک رشته خام دریافت می‌کنیم و باید آن را خودمان به یک شیء تبدیل کنیم زمانی که می‌خواهیم یک شیء جاوا اسکریپت را روی شبکه ارسال کنیم، در این مقاله، یک راهنمای مقدماتی در مورد استفاده از در برنامه‌ها ارائه شده است که شامل شیوه ایجاد و تجزیه و نحوه دسترسی به داده‌های درون آن می‌شود در مقاله بعدی شروع به بررسی جاوا اسکریپت شیءگرا می‌کنیم برای مطالعه قسمت بعدی این مجموعه مطلب آموزشی روی لینک زیر کلیک کنید تمرین ساخت شیئ در جاوا اسکریپت — راهنمای کاربردی اگر این مطلب ب آرایه ها در جاوا اسکریپت – آموزش کار با به زبان ساده › آرایههادرجاواآرایه ها در جاوا اسکریپت – آموزش کار با به زبان ساده › آرایههادرجاوا آرایه ها در جاوا اسکریپت نوعی متغیر در برنامه نویسی به حساب می‌آیند که از آن‌ها برای ذخیره عناصر استفاده می‌شود آرایه ها در انواع مختلف زبان برنامه نویسی به ویژه زمانی بسیار مفید خواهند ذخیره اطلاعات در جاوا اسکریپت آموزش رایگان جاوا اسکریپت › ذخیره اطلاعات در جاوا اسکریپت آموزش رایگان جاوا اسکریپت › · در این ویدیو میخواهیم ذخیره اطلاعات با جاوا اسکریپت را به شما دوسنان عزیز آموزش بدهیم

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

 

دانلود مستقیم و سریع

 

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( ذخیره در جاوا اسکریپت )

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد